ACTIVIDADE 12. A ESCALA DIXITAL: MEDINDO A REALIDADE QUE NOS RODEA
Actividade dirixida ao alumnado a partir de 10 anos.
Obxectivos
- Entender o concepto de perspectiva (preto/lonxe) cando se quere medir a realidade sobre unha foto.
- Trasladar ó mundo dixital o concepto de escala que se manexa no mundo real.
Desenvolvemento
A actividade proporciona diferentes exemplos en papel para traballar e entender o concepto de escala dixital.
Este concepto podes utilizalo para medir a superficie de fotos de figuras xeométricas fotografiadas cunha cámara a distintas distancias, para medir a superficie das follas das árbores, ou para medir a superficie de calquer outro obxeto.
Tamén para medir a superficie do teu concello ou comarca sobre un mapa ou plano.
Relación
Coa expresión plástica (perspectiva e debuxado de figuras xeométricas) e matemáticas (medias aritméticas, escalas, áreas de figuras xeométricas, etc). Tamén se pode usar, trasversalmente, nas ciencias naturais e sociais.
Creo que é unha actividade máis adecuada para realizar con alumnado maior de 10 anos, pero para alumnado máis novo pódese realizar só algún obxetivo.
Esta actividade é unha ampliación da actividade 11 para medir con CystAnalyser obxetos da vida real nas medidas de lonxitude do sistema internacional (podemos considerar que son centímetros ou cm), e comprobar cunha regra que o programa realiza correctamente os cálculos.
Este obradoiro usa figuras xeométricas ou calquer debuxo de fantasía feito nun papel.
Manéxase o concepto de escala e porcentaxes que se aprenden na materia de matemáticas.
A criterio do profesorado decide a qué idade se poden realizar estas actividades. Pode que para ó alumnado máis novo só sexa aconsellable a actividade 11.
Estas son as seccións que atoparás nesta actividade: