ACTIVIDADE 3. DEBUXANDO A ENXEÑARÍA
Actividade dirixida a todo o alumnado, sobre todo alumnado de infantil e primaria.
Obxectivo
Preservar a capacidade de soñar e imaxinar cousas imposibles propia da infancia.
Unha motivación e ilusión durante o seu crecemento, co desexo de facelas realidade na súa etapa adulta (cando xa coñezan as ferramentas da ciencia que lles permita desenvolvelas).
Recursos

Trátase de que o alumnado plasme os aparellos imposibles ou ideas que imaxina usando calquer recurso artístico (debuxo, modelado de plastilina, grabado, etc.).
Para darlle máis emoción e maxia, podes utilizar unha bola máxica para imaxinar o imposible en voz alta nunha asamblea ou en grupos.
Despois deixarlle tempo ó alumnado para que o plasme nunha expresión artística o imaxinado.
Se as creacións son moi abstractas, podes organizar unha exposición na aula na que cada persoa teña que explicar ó resto o sentido da súa creación, do seu invento ou proxecto.
Tamén se poderían organizar visitas para que explicasen o contido do invento a outras aulas (depende da idade do alumnado).
Algunhas obras creadas polo alumnado:

