ACTIVIDADE 12. A ESCALA DIXITAL: MEDINDO A REALIDADE QUE NOS RODEA


Actividade dirixida ao alumnado a partir de 10 anos.

Obxectivos

  • Entender o concepto de perspectiva (preto/lonxe) cando se quere medir a realidade sobre unha foto.
  • Trasladar ó mundo dixital o concepto de escala que se manexa no mundo real.
Desenvolvemento

A actividade proporciona diferentes exemplos en papel para traballar e entender o concepto de escala dixital.

Este concepto podes utilizalo para medir a superficie de fotos de figuras xeométricas fotografiadas cunha cámara a distintas distancias, para medir a superficie das follas das árbores, ou para medir a superficie de calquer outro obxeto.

Tamén para medir a superficie do teu concello ou comarca sobre un mapa ou plano.

Relación

Coa expresión plástica (perspectiva e debuxado de figuras xeométricas) e matemáticas (medias aritméticas, escalas, áreas de figuras xeométricas, etc). Tamén se pode usar, trasversalmente, nas ciencias naturais e sociais.

Creo que é unha actividade máis adecuada para realizar con alumnado maior de 10 anos, pero para alumnado máis novo pódese realizar só algún obxetivo.

Esta actividade é unha ampliación da actividade 11 para medir con CystAnalyser obxetos da vida real nas medidas de lonxitude do sistema internacional (podemos considerar que son centímetros ou cm), e comprobar cunha regra que o programa realiza correctamente os cálculos.

Este obradoiro usa figuras xeométricas ou calquer debuxo de fantasía feito nun papel.

Manéxase o concepto de escala e porcentaxes que se aprenden na materia de matemáticas.

A criterio do profesorado decide a qué idade se poden realizar estas actividades. Pode que para ó alumnado máis novo só sexa aconsellable a actividade 11. 

Estas son as seccións que atoparás nesta actividade: