EXPLICANDO A INTELIXENCIA ARTIFICIAL DESDE A INFANCIA
Explicando a intelixencia artificial desde a infancia
Sabías que... A enxeñaría resolve problemas imitando o xeito de resolver das persoas na vida real. Con esta simple idea, constrúense os productos da enxeñaría e os programas dos ordenadores, como te invitamos a explorar nestas actividades.
Introdución
Este proxecto consiste nunha colección de actividades que integra, transversalmente, contidos de enxeñaría, informática e intelixencia artificial no currícula do alumnado entre 5 e 16 anos. Estes contidos relaciónanse coas materias de matemáticas, língua, ciencias naturais e sociais, expresión artística e psicomotricidade.
Abórdase a ensinanza de contidos técnicos desde a óptica da vida, experiencias e xogos das crianzas na infancia e adolescencia, estimulando a súa participación no deseño da enxeñaría, pero fuxindo dos enfoques que só usan a tecnoloxía de xeito acrítico.
Esta proposta nace da participación da Dra. Eva Cernadas García desde 2016 no programa “Unha enxeñeira ou científica en cada cole” que promove vocacións femininas cara as carreiras CTEM (Ciencia, Tecnoloxía, Enxeñaría e Matemáticas). A partir da experiencia acumulada nas aulas de Educación Primaria de Santiago de Compostela, elaboramos este proxecto con instruccións e material didáctico que permite ó profesorado de CEIPs e IESs realizar estas actividades nas súas aulas.
Para promover vocacións femininas cara a enxeñaría, a informática e a intelixencia artificial, este material desenvolve actividades máis próximas ós intereses femininos, que permitan crear unha atmósfera de participación en igualdade na aula desde a infancia, e carente dos estereotipos de xénero da tecnoloxía e da sociedade.