AVALIACIÓN


A avaliación dos contidos que configuran a presente unidade didáctica segue estritamente á que se propón para o conxunto da materia. En consecuencia, as indicacións de índole xeral establecidas na programación docente, que se enumeran a continuación, inclúen en todos os casos aspectos relacionados co contido desta parte, centrada nos trazos xerais da lírica barroca.

A unidade didáctica, ao igual que todas as que conforman a materia, está constituída polas clases expositivas e interactivas, reflectidas ambas na avaliación da aprendizaxe. 

As cualificacións non dependen só da asimilación dos contidos, senón tamén do traballo persoal desenvolvido, a madurez e o aproveitamento demostrados, así como da correcta ortografía e expresión. 

A asistencia á clase, obrigatoria tanto nas sesións expositivas como nas interactivas, contrólase na aula e resulta imprescindible para a superación da materia. O sistema de avaliación, idéntico nas dúas oportunidades, será o seguinte:

  • A avaliación continua, baseada nas actividades e probas que se realicen a o longo do curso, suporá o 40 % da cualificación.
  • O exame final, que terá lugar no día e a hora establecidos oficialmente para as dúas oportunidades, representará o 60 % da nota final da materia.
  • Para presentarse ao exame final e superar a materia será necesario ter realizado as actividades que se determinen para a avaliación continua.
  • Na segunda oportunidade de xullo o sistema de avaliación será o mesmo.
  • O alumnado con dispensa oficial de asistencia a clase será avaliado a través do exame final, que só no seu caso suporá o 100 % da cualificación.